TENTANG AKU followers

Wednesday, June 22, 2011

ayat-ayat putus cinta

aduhhh...kalau putus cinta mesti ckp bende nih..klu sbut bende nih mesti putus cinta...alahai..antara ayat2 putus cinta yg popular gituh..haha
1. thank for everything....(carta num 1)
2. harap awak bahagia bersama si dia..
3. sorry for everything..
4. semua ni salah saya
5.saya sedar siapa diri saya
6. biar la Tuhan yang menentukan
7. mungkin xde jodoh antara kita
8. kau sentiasa dalam doaku..
9. saya sakit.saya x nak awak sedih..
10. saya mengaku saya curang...
11. WA TAK KIRA LU ABG LONG KE..AYAHANDA KHA..haha..nih..main2 je laaa...haha


ps::::::tu la klu x nak dengar ayat2 poyo cm nih..xyah couple dulu k??akhirat..eyh.. salah..akhir kata dari cik icecream selamat beramal dan PEREY selalu..ok???

6 comments:

fyza said...

hahhaha..mantap hahha

emeera asnary said...

cinta itu buta, dan juga boleh membuta kan.. hehe

ice cream said...

fyza::mantap bha kan??haha

ice cream said...

emeera asnary:: disebabkan cinta itu buta la maka wujudnya ayat-ayat putus cinta nih..

ummiSZ said...

sigek gk, "arap ktk jmpa org nok lbeh bait dr kmk" HAHA.

ice cream said...

umii...mena kta ktk ya..haha


SHout